czwartek, 1 lutego 2018

Strach

Czym jest dla mnie strach? Nierozłączną częścią mojego każdego dnia. Obezwładnia mnie, paraliżuje. Sprawia,że jestem w jego sidłach bezradną, bardzo małą istotą. Boję się,że w jednej chwili zostanie mi wszystko odebrane. Wszystko to nad czym tak długo pracowałam. Mam kochającą rodzinę, kilku fantastycznych przyjaciół i wspaniałego mężczyznę u boku.. Otrzymuję od nich ogromne wsparcie i jestem bardzo wdzięczna za to,ze ktoś tam na górze postanowił,że pojawią się oni na mojej życiowej drodze. Boję się,że mogę moich bliskich stracić. Boję się,że pewnego dnia usłyszę te cholerne słowa, które sprawią,że mój świat runie. Boję się,że w tym wszystkim kiedyś zgubię siebie. Tak strasznie się boję.
Strach nauczył mnie wdzięczności. Doceniam każdą chwilę, w której mogę być zdrowa. Doceniam szansę, którą dostałam. Doceniam siebie, za to,że dałam radę i znalazłam siłę by walczyć każdego dnia.
Staram się załagodzić nasze relacje. Obserwuję jego wpływ na mnie. Próbuję go poznać. Uczę się z nim żyć. Czasami jest słaby i odnoszę sukces, a czasami sprawia,że nie mogę się pozbierać. Czy kiedyś strach zniknie z mojego życia? Nie wiem, mam nadzieję,że kiedyś nauczę się panować nad nim i pokażę mu ile jeszcze siły we mnie drzemie.

Mimo lęku, który jest moim wrogiem i zawsze gdzieś siedzi z tyłu głowy, zachowuje pozytywne myślenie. Cieszę się,że wyzdrowiałam i bardzo wierzę w to,że tak już zostanie. Dbajmy o siebie i o swoje zdrowie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkim, którzy przeczytali post i zostawili komentarz bardzo dziękuję za poświęcony czas i słowa, które wiele dla mnie znaczą.