poniedziałek, 19 lutego 2018

Drogi P.
Odegrałeś w moim życiu jedną z najważniejszych ról. Dzięki Tobie zobaczyłam jak bardzo potrafię kochać. Podarowałeś mi najpiękniejsze uczucie, jakie mężczyzna może podarować swojej ukochanej. Ty pierwszy sprawiłeś,że poczułam się dla kogoś ważna. Mimo tak wielu ran jestem wdzięczna za to,że pojawiłeś się w moim sercu.
Upłynęło tak wiele czasu, a ty dalej jesteś częścią mnie.. Nie potrafię się z tobą rozstać. Nie mam odwagi, aby przestać żyć przeszłością. Chyba potrzebuję Cię w moim życiu.
Nie potrafię przeżyć jednego dnia nie myśląc o Tobie. Bardzo chciałabym wiedzieć co u ciebie, jak się czujesz, jak ci minął dzień.. Brakuje mi naszych codziennych rozmów, które podnosiły mnie na duchu. Przyznaj, sam za nimi tęsknisz.
Wiele razy mnie zraniłeś, dałeś mi masę przepłakanych nocy i ogrom nadziei. Wybaczam Ci.
Mam nadzieję,że ja również byłam dla Ciebie kimś ważnym. Chciałabym poznać odpowiedź na to pytanie, jednak wiem,że teraz zostały mi same domysły. Chciałam Ci bardzo podziękować za te kilka sympatycznych lat razem. Możesz być pewien,że uczucie do Ciebie zawsze będzie żarzyło się w moim sercu.
Zostawię w pamięci tylko te dobre wspomnienia. Bardzo lubię do nich wracać. Nawet nie wiesz ile bym dała, aby przeżyć jedną z tych chwil jeszcze raz. Dobrze pamiętam nasze pierwsze spotkanie.. spodziewałbyś się wtedy ile razem będziemy musieli przejść? Tak trudno nam było kochać siebie nawzajem. Tak dużo nas to kosztowało. Dla mnie to była piękna i wyjątkowa miłość. Dziękuję za możliwość przeżycia tego wszystkiego.
Teraz spotkamy się tylko w snach.
Do zobaczenia mój (ex)kochany.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkim, którzy przeczytali post i zostawili komentarz bardzo dziękuję za poświęcony czas i słowa, które wiele dla mnie znaczą.